יום חמישי, 4 בפברואר 2016

משימה 4: 
חוכמת ההמונים 
אני מודה בחלק זה שמאוד נהניתי להאזין להרצאה ולכתבה על חכמת ההמונים .
השאלה שהפניתי אותה בטוויטר היתה על :
מה דעתכם לערוך דפי עבודה בנושאים שונים לערבית מדוברת ? מי מוכן לשתף לפי נושאים ?
מה אתם מציעים איזה נושאים ? יישלחו דפי עבודה דוגמאות למה שנעשה אתרים עם מילים כמו קוויזלט -זפשן וכו .

התגובה היתה במיוחד ממורות ששפת האם שלהן ערבית :
הן הציעו שבכיף ישתפו פעולה
ישמחו לקבל דפים וישתפו מה הן עושות והצעות מאחרות -כמו מורות משקיעות .
הציעו שנקים דף מיוחד בשבילנו .

היה רעיון נחמד לשתף אחרות .

לגבי השימוש בחוכמת ההמונים בהוראה ובלמידה אפשר להציע לתלמידים נושא כמו "הלבוש" 
התלמידים יקבלו סוגים שונים של תרבויות בעולם הערבי והעולמי והתלמידים צריכים לפנות בפייסבוק או בכל רשת חברתית בכדי לשאול מאיזה איזור זה -הלבוש הזה - ומה מידת השפעת המודרניות על העולם הערבי והעמים האחרים .בנוסף כל תלמיד יקבל מתכון מסויים מכל איזור מהעירקים והתימנים -סבים - וסבתות-ואפשר לעשות פעילות כיתית על זה,כך שהתלמידים יציגו לבוש ומאכל .
 .






תגובה 1: