יום שני, 15 בפברואר 2016

סאמיה כרמאוי


שלום לכולם
 משימה 4 " חוכמת ההמונים 

בחט"ב שאני מלמדת בו  החל מכיתה ז'-ט'.
אנו משלבות לימוד השפה המדוברת לכל השכבות ,והשנה החלטנו לתת  אחוז גדול  למדוברת  20% מהציון הסופי, ויש לזה כמה סיבות .. ההתלהבות של התלמידים למדוברת גרמה לחלק מהם לאהוב את השפה ולהצטיין ..
ואפילו תלמידים חלשים המוטיבציה שלהם  
גם ההורים ראו בזה חלק משמעותי שלדעתם זה הרבה יעיל לדעת לדבר ..
 האמת זה ממש הצליח רק הבעיה היא הזמן לפעמים זה לוקח יותר מעשר דקות. שאני רואה  ההתלהבות של התלמידים והרצון שלהם לדבר ולהרחיב אוצר מילים ..
העליתי את השאלה  לקבוצת " המורים לערבית ואסלאם " :
שלום לכולם
איך לדעתכם, ניתן לשלב את הערבית המדוברת עם לימודי הערבית הספרותית בשיעור והאם לדעתכם עשר דקות יספיקו ?

 
  



התשובות שקיבלתי, בעד  להשאיר את המדוברת לעשר דקות ולא מעבר , בעזרת  חוכמת ההמונים, קיבלתי שיטות וכלים שלא חשבתי עליהן מראש.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה