יום שבת, 27 בפברואר 2016

משימה 5 - מודל הכיתה ההפוכה

משימה 5 - למידה הפוכה
אוכלוסיית היעד - כיתה ז'
במסגרת הוראת נושא המשפחה , התלמידים קיבלו את הקישור לשיר המשפחה בערבית ביו- טיוב.
המשימה היתה לצפות בקליפ , להאזין לשיר ולכתוב מיהם בני המשפחה המוזכרים בשיר. בנוסף כיצד אומרים בערבית משפחה ואני אוהב/ת.
בשיעור לאחר מכן, התלמידים הגישו את המשימה בכתב ויחד בכיתה שוחחנו על בני המשפחה.
הצגתי בפני התלמידים תמונות של בני משפחה והם היו צריכים לומר מי מבני המשפחה מופיע בתמונה. תרגלנו בעל פה ולאחר מכן התלמידים קיבלו דף תמונות ומילאו אותו בכתב.
בנוסף , דף עבודה "אני ומשפחתי" בערבית.

קישור לשיר : https://www.youtube.com/watch?v=MzHMLb2WV0I

התלמידים האזינו לשיר בבית ואף ידעו לשיר אותו בעל פה בכיתה. הלמידה המקדימה בבית איפשרה לתלמידים רבים יותר לקחת חלק פעיל בשיעור.
יש לקחת בחשבון את העובדה שלא כל התלמידים מכינים מטלות בבית ויש לדאוג שאופי השיעור יתן מענה לכך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה