בטרם יציאת מגמת ערבית לסיור נהגנו ללמד את התלמידים על מסלול הסיור. היינו מתמקדים בכל אתר ,
מספרים עליו, מחפשים מידע ומגיעים לסיור מוכנים עם כל הידע. השנה לפני הסיור שערכנו ליפו, בניתי מסלול ב-
google maps שבו מספר תחנות בהן נעצור במהלך הסיור. התלמידים קיבלו קישור למסלול שהיה פתוח לעריכה חופשית
מצידם. המטרה הייתה למצוא מידע ( מלל, תמונה, סרטון) ולהעלות בכל תחנה. בסוף הצגנו את התוצר הסופי בכיתה.
אני מצרפת את התוצר הסופי של התלמידים .
https://www.google.com/maps/d/edit?mid=zvmKjQV6SDp0.k2my2NXRpwPM&usp=sharing
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה