מטלה 5 – "כיתה הפוכה"
אוכלוסיית היעד : כיתה ח'
בחרתי ללמד באמצעות המודל את
" נטיית שם העצם – تصريف الاسم " .
התלמידים נתבקשו לכנס לאתר בית ספר לפתוח את הקישור ששלחתי לצפות
בסרטון וללמוד את הנושא تصريف الاسم הסרטון מכיל הסברים ודוגמאות , בסרטון מוצג איך תא מרבוטה הופכת לתא רגילה בתוספת אחד
מכינויי הקניין .ולאחר מכן לכנס ל "קוויזיז" בקישור השני ולשחק במשחק
שהכנתי לקראת למידת הנושא החדש . השיעור התקיים ביום ראשון –
וביום רביעי 24/2 יש לנו שעתיים ערבית. הכנתי כרטיסיות לנטיית המילה تلميذ תליתי אותם על הלוח בערבוב ובצד השני כתבתי את שמות הגוף , התלמידים
התבקשו להתאים שם העצם לגוף המתאים שלו .
החומר היה ברור ,התייחסתי לנושא של תא מרבוטה ואיך הופכת לתא רגילה
בשייכות החומר היה ברור התלמידים הפנימו .
דיברנו על הסרטון ועל המשחק בקוויזיז שיחקנו שוב .
ולסיכום קבלו דף משני צדדים ,בעמוד הראשון הופיע ההסבר ודוגמה לנטיית המילה كتاب ומהצד השני שלושה תרגילים על הנושא.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה