הנושא: נטיית הפועל בעבר -כיתה ט'
בשיעור האחרון ביקשתי מהתלמידים לצפות בסרטון בכתובת הבאה כשעורי בית, כאשר את השאלות לסרטון שלחתי להם במערכת ה"סמארט סקול" של בית הספר.
הכתובת:https://www.youtube.com/watch?v=z8mM1JEfLWc
השאלות:
1. אילו פעלים מופיעים במצגת?
2. מה ההבדל ביניהם?
3. הבא שלושה פעלים המסתיימים באות תא בערבית, איזה גוף מייצג כל אחד מהם?
בכיתה: ראשית, בדקתי איתם את השאלות לסרטון ולאחר מכן תרגלנו את הנושא באמצעות הספר "ממתאז" חלק ג'.
לסיכום, ניכר כי התלמידים חשו מחויבות מסוימת כאשר אמרתי להם שאני רוצה לעודד אותם למידה עצמאית יותר. הסברתי להם שאופן כזה של למידה יוכל לסייע להם בעתיד שלהם כתלמידי תיכון וגם אחר כך כסטודנטים.
בנוסף, במערכת ה"סמארט סקול" יש לי אפשרות לעקוב ולראות מי פתח את ההודעה ומי לא, מה שהיווה עבורי בקרה ועבורם מחויבות.
בשיעור האחרון ביקשתי מהתלמידים לצפות בסרטון בכתובת הבאה כשעורי בית, כאשר את השאלות לסרטון שלחתי להם במערכת ה"סמארט סקול" של בית הספר.
הכתובת:https://www.youtube.com/watch?v=z8mM1JEfLWc
השאלות:
1. אילו פעלים מופיעים במצגת?
2. מה ההבדל ביניהם?
3. הבא שלושה פעלים המסתיימים באות תא בערבית, איזה גוף מייצג כל אחד מהם?
בכיתה: ראשית, בדקתי איתם את השאלות לסרטון ולאחר מכן תרגלנו את הנושא באמצעות הספר "ממתאז" חלק ג'.
לסיכום, ניכר כי התלמידים חשו מחויבות מסוימת כאשר אמרתי להם שאני רוצה לעודד אותם למידה עצמאית יותר. הסברתי להם שאופן כזה של למידה יוכל לסייע להם בעתיד שלהם כתלמידי תיכון וגם אחר כך כסטודנטים.
בנוסף, במערכת ה"סמארט סקול" יש לי אפשרות לעקוב ולראות מי פתח את ההודעה ומי לא, מה שהיווה עבורי בקרה ועבורם מחויבות.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה