1.שאלתי הייתה: האם למישהו יש המלצה לשיר אותו כדאי ללמד לבגרות בי"ב?
האמת שלא הייתה לי האפשרות לחכות להרבה תגובות, היות וכתבתי את השאלה יום לפני המועד האחרון להגשת משימה זו. קיבלתי תגובה אחת שלטעמי אינה מפורטת מספיק, ולכן אינה איכותית מספיק. מה גם שלא קיבלתי הפנייה או קישור בתשובה, אלא רק את שם השיר ואת מחברו.
לדעתי שאלתי הייתה מאוד ספציפית ומתייחסת לקהל מסוים ומצומצם: מי שמגיש לבגרות בי"ב. וכפי שכבר אמרתי ייתכן ולא חיכיתי די זמן לקבלת עוד תגובות. בנוסף, יש לי התחושה שבקבוצה אשר פרסמתי בה "מפגש המורים לערבית" אשר בפייסבוק, זוהי קבוצה שמגיבה למי שיותר פעיל בה וכותב לעיתים תכופות יותר.
מכך משתמע ששימוש בחכמת ההמונים דורש ממך להיות חלק פעיל, כלומר להיות חלק מההמון אשר נותן את דעותיו או עצותיו, כמו- "אם אתה רוצה לקבל, תלמד גם לתת"
2. המסקנה שלי היא שמורה המעוניין להיעזר בחכמת ההמונים בתהליך ההוראה שלו , צריך להיות גם "העוזר" ובכלל, להיות פעיל יותר ובולט, להיות חלק מההמון הדיגטאלי. השאלה ששאלתי אגב, אכן חשובה לי וחבל שלא קיבלתי יותר תשובות, אולי אקבל עוד בהמשך:-)
האמת שלא הייתה לי האפשרות לחכות להרבה תגובות, היות וכתבתי את השאלה יום לפני המועד האחרון להגשת משימה זו. קיבלתי תגובה אחת שלטעמי אינה מפורטת מספיק, ולכן אינה איכותית מספיק. מה גם שלא קיבלתי הפנייה או קישור בתשובה, אלא רק את שם השיר ואת מחברו.
לדעתי שאלתי הייתה מאוד ספציפית ומתייחסת לקהל מסוים ומצומצם: מי שמגיש לבגרות בי"ב. וכפי שכבר אמרתי ייתכן ולא חיכיתי די זמן לקבלת עוד תגובות. בנוסף, יש לי התחושה שבקבוצה אשר פרסמתי בה "מפגש המורים לערבית" אשר בפייסבוק, זוהי קבוצה שמגיבה למי שיותר פעיל בה וכותב לעיתים תכופות יותר.
מכך משתמע ששימוש בחכמת ההמונים דורש ממך להיות חלק פעיל, כלומר להיות חלק מההמון אשר נותן את דעותיו או עצותיו, כמו- "אם אתה רוצה לקבל, תלמד גם לתת"
2. המסקנה שלי היא שמורה המעוניין להיעזר בחכמת ההמונים בתהליך ההוראה שלו , צריך להיות גם "העוזר" ובכלל, להיות פעיל יותר ובולט, להיות חלק מההמון הדיגטאלי. השאלה ששאלתי אגב, אכן חשובה לי וחבל שלא קיבלתי יותר תשובות, אולי אקבל עוד בהמשך:-)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה