1. השאלה שניסחתי בקיר "מפגש המורים לערבית ואיסלאם":
מבקשת עזרה בפיענוח מילה . . .
בשיר " המורה/מנהל/בוס" בביצוע سعد لمجرد
בשורה واللي خلاك ما * يفهم * يجي لو يوم ويندم https://www.youtube.com/watch?v=_Fwf45pIAtM
מה המילה ה מ ו ש ר ת בין הכוכביות ? ( בכל תמלולי השיר מופיע המלל הזה) תודה . . . :)
עד כה קיבלתי 4 לייקים ו-4 תשובות.
התשובות שקבלתי התייחסו לשאלה אך טרם הניבו פיתרון מדוייק.
יותר משכוונה לקבל תשובות איכותיות, נוסחה השאלה לבדיקת היענות למענה...
לתחושתי הדיון בה יימשך עוד מה, מכיוון שעורר 'מיני' מחלוקת.
את השיר המשעשע והקליפ המרהיב שרים ומפזזים תלמידי בהנאה מרובה .
***********************************
2. שימוש בחוכמת ההמונים בהוראה - למידה מצריך דיון מקדים ומכוון בכיתה לרבות מתן רקע מקצועי איכותי, ע"מ
לעשות בו שימוש מושכל ולא טריוויאלי. השאלה אם לכוון לחוכמת מומחים או להסתייע בחוכמת ההמונים טרם מוצתה
ואולי הכיוון צריך לפתח חיישנים לזיהוי המומחים בקרב חוכמת ההמונים.
בשלב הנוכחי החלק שבא לביטוי מנושא היחידה בכיתותי הוא השיתוף. בשכבה ח' זו השנה השנייה מופק ע"י התלמידים
עיתון שכבתי מקוון רב מדורי "עולם הערבים והאיסלאם " המייצג שת"פ בין לימודי היסטוריה, הבעה וערבית. .
למעוניינים אני מצרפת קישור. < במדור פנאי בסוף העיתון מפורסמים חידונים שיצרו התלמידים במסגרת מטלת הערכה
חלופית בערבית, >
https://docs.google.com/document/d/1Js-gygUqt33EBpuX7Rf-FCvdINoqeLK2QOF22cGjO_s/edit?ts=566950db
גלי שלום.
השבמחקנכנסתי לקישור שצירפת.
עבודה מדהימה ושיתוף הפעולה עם צוות הבעה וצוות היסטוריה
מקסים בעיני ובטוחה אני כי התלמידים יזכרו את הנושא בשל תהליך העבודה יוצאת הדופן הזו.
הייתי שמחה לשמוע על התהליך עצמו.האם עבדתם בכיתה או התלמידים נשלחו הביתה עם הפרוייקט לשעות אחה"צ.