מגישה: רואן אבו סלאח 029984739
יחידה מס' 3: תיגבור המציאות
היחידה
המוצעת משלבת פעילות האזנה לתלמידי כיתה י"א/י"ב. המטרה העיקרית
שהתלמידים יאתרו מידע על סמך האזנה בלבד. פעילות האזנה הינה הכרחית בלמידת שפה
ומחזקת את מנגנוני ההבנה ועובדת על יכולות עיבוד גבוהות והשאיפה שלנו שהתלמידים
יבינו את הנשמע לאו דווקא מילה במילה אלה את ההקשר הנכון.
חשוב
לציין כי התלמידים יעברו הכנה מקדימה על השאלות, ניתן לציין מילות מפתח בפניהם כדי
לחזק את תחושת הביטחון.
استمع الى المقطع المُرْفق وأجب عن الاسئلة التالية ( האזינו לקטע המצורף
וענו על השאלות שאחרי):
مَا هُو مَوْضوع الحلقة؟ (נושא התוכנית)
ما اسْم العُشْبَة المذكورة؟ (הצמח המוזכר)
أينَ تَنبُتُ؟ (איפה צומחת?)
مَن يَتناولها؟ (מי נוטל אותו?)
هَل يُسمَحُ بِبَيع العُشبة؟ (האם ניתן למכור את
הצמח?)
عَلى ماذا يؤثر تناول العشبة؟ (על מה משפיע הצמח?)
اذكر ثلاثة انواع من العشبة؟ (3 סוגים של הצמח?)
ما هي المُشكلة المطروحة؟ (הבעיה המוצגת)
بماذا أُسْتُبْدِلَت العشْبة بنهاية المَقْطع؟ (במה הוחלף הצמח
בסוף?)
* ابحث في أي موقع عن الدولة المذكورة، حضّر عارضة مختصرة عنها وقم
بإرسالها الي. (חפש מידע על המדינה המוזכרת באתרים שונים, הכן
מצגת מסכמת ושלח אליי)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה