הסכמתי עם כל מילה :
תפקידנו כמורים שעומדים מדברים, מסבירים, מהוים מקור ידע - הסתיים
אם ברצוננו לשמור על קשר עם הקהילה הלומדת - התלמידים ועל הרלבנטיות של המקצוע שלנו ., עלינו לערוך שינויים
ולהיפתח - רעיונית, מחשבתית ומעשית - לרעיון הקהילה במרחב הדיגיטלי .
ליצור קהילה לומדת שעולם המקצוע שלנו יתאים להם. אנו נפרסם והם יגיעו למידע בעצמם ויעבירו אותו הלאה .
כך ייוצר שיתוף פעולה בין התלמידים בניגוד למה שהיה פעם ...שהיינו מחלקים את הילדים בכיתה וכולם היו עובדים יחד בחלל הכיתה , כעת ייפגשו יחד אך כל אחד יעבוד עם עצמו במכשיר הנייד שלו ....אבל ישתתף בקהילה של חבריו אגב שיתוף, שיקוף וחברתיות עם יצירת אמון. ואם לא יעשה כן - יורחק מהקבוצה.
עלינו אם כן להחליף את חומרי הלמידה שלנו ואת דרכי ההוראה
יש לייצר קהילה מתוקשבת בכיתה
להתאים את הילדים אלינו מבחינה טכנולוגית. להביא את "העולם הפיסי"
תפקידנו כמורים שעומדים מדברים, מסבירים, מהוים מקור ידע - הסתיים
אם ברצוננו לשמור על קשר עם הקהילה הלומדת - התלמידים ועל הרלבנטיות של המקצוע שלנו ., עלינו לערוך שינויים
ולהיפתח - רעיונית, מחשבתית ומעשית - לרעיון הקהילה במרחב הדיגיטלי .
ליצור קהילה לומדת שעולם המקצוע שלנו יתאים להם. אנו נפרסם והם יגיעו למידע בעצמם ויעבירו אותו הלאה .
כך ייוצר שיתוף פעולה בין התלמידים בניגוד למה שהיה פעם ...שהיינו מחלקים את הילדים בכיתה וכולם היו עובדים יחד בחלל הכיתה , כעת ייפגשו יחד אך כל אחד יעבוד עם עצמו במכשיר הנייד שלו ....אבל ישתתף בקהילה של חבריו אגב שיתוף, שיקוף וחברתיות עם יצירת אמון. ואם לא יעשה כן - יורחק מהקבוצה.
עלינו אם כן להחליף את חומרי הלמידה שלנו ואת דרכי ההוראה
יש לייצר קהילה מתוקשבת בכיתה
להתאים את הילדים אלינו מבחינה טכנולוגית. להביא את "העולם הפיסי"
שלנו לעולם הוירטואלי שלהם. הרי בסופו של דבר ועניין אנו נפגשים בבחינות ובשיעורים .ובכך לטפח אחריות אישית . הילד ממותג, מומחה, יודע לעניין .
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה