משימה מספר 3
למשימה זו העליתי את אתר חטיבת הביניים ללימוד ערבית לאפליקציה לשימוש בסמארטפונים
מאחר שמצאתי את הסמארטפונים כמכשיר שיכול לסייע ללמוד בשפה הערבית למרות שיש מורים שעדיין מוצאים בו חיסרון.
ראיתי כי תלמידים רבים נהנים להשתמש בו שילבתי בתוכו פעילויות רבות כגון משחקים אינטראקטיביים.
פנייה ישירה למורה המלמד באמצעות הסמארטפון.
אחד הדברים שד"ר סגל נתן עליהם דגש הוא השימוש באפלקציות והסמארטפונים כיכולת לשימוש ב"מציאות רבודה".
כך התאמתי את התנאים הקשים שיש בחדר לדוגמא מחסור בבארקו להקרנת תוכן ובמחשב ליתרון שעבודה בערבית היא אישית ומתקדמת הרבה יותר.
ניתן להוסיף מטלות כגון חזרה על אוצר מילים,חידונים מצגות אינטראקטיביות וכל תוכן שניתן להשתמש בו מכיתה ז ועד כיתה ט'.
להלן הלינק לאפליקציה שבניתיhttp://arabicmid.mobapp.at/landing/Desktop
תודה יצחק זוארץ.
אורט יד ליבוביץ'
למשימה זו העליתי את אתר חטיבת הביניים ללימוד ערבית לאפליקציה לשימוש בסמארטפונים
מאחר שמצאתי את הסמארטפונים כמכשיר שיכול לסייע ללמוד בשפה הערבית למרות שיש מורים שעדיין מוצאים בו חיסרון.
ראיתי כי תלמידים רבים נהנים להשתמש בו שילבתי בתוכו פעילויות רבות כגון משחקים אינטראקטיביים.
פנייה ישירה למורה המלמד באמצעות הסמארטפון.
אחד הדברים שד"ר סגל נתן עליהם דגש הוא השימוש באפלקציות והסמארטפונים כיכולת לשימוש ב"מציאות רבודה".
כך התאמתי את התנאים הקשים שיש בחדר לדוגמא מחסור בבארקו להקרנת תוכן ובמחשב ליתרון שעבודה בערבית היא אישית ומתקדמת הרבה יותר.
ניתן להוסיף מטלות כגון חזרה על אוצר מילים,חידונים מצגות אינטראקטיביות וכל תוכן שניתן להשתמש בו מכיתה ז ועד כיתה ט'.
להלן הלינק לאפליקציה שבניתיhttp://arabicmid.mobapp.at/landing/Desktop
תודה יצחק זוארץ.
אורט יד ליבוביץ'
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה