המשחק: רולטה - עבר, עתיד וציווי - שכבה ט'
לימוד החומר של נטיית הפועל בעבר, בעתיד ובציווי תמיד נחשב עבור התלמידים כחומר "קשה", ביחס לחומר שנלמד עד אותו שלב. אז נכון שיש סימני זיהוי ונכון שאפשר ללמוד להטות פועל אחד ואז יודעים להטות את השאר, אבל זה אף פעם לא "כיף".
אז חשבתי איך אפשר להשתמש להקל עליהם את הלמידה. בחרתי במשחק הרולטה שמשלב כמה אלמנטים חשובים בתיאורית המשחוק: מזל, תחרותיות, אתגר, ניקוד ואליהם כמובן נלווה הידע.
לנוחיותכם צרפתי את הוראות המשחק, קלפי המשחק שתוכלו להדפיס ולהשתמש בהם ולוח המשחק (שרצוי להניחו על משטח קשיח שנקרא "קאפה").
הוראות משחק הרולטה
קלפי משחק הרולטה
לוח משחק הרולטה
לימוד החומר של נטיית הפועל בעבר, בעתיד ובציווי תמיד נחשב עבור התלמידים כחומר "קשה", ביחס לחומר שנלמד עד אותו שלב. אז נכון שיש סימני זיהוי ונכון שאפשר ללמוד להטות פועל אחד ואז יודעים להטות את השאר, אבל זה אף פעם לא "כיף".
אז חשבתי איך אפשר להשתמש להקל עליהם את הלמידה. בחרתי במשחק הרולטה שמשלב כמה אלמנטים חשובים בתיאורית המשחוק: מזל, תחרותיות, אתגר, ניקוד ואליהם כמובן נלווה הידע.
הרולטה היא תבנית צורנית של מעגל המחולק
ל - 10 גזרות. במרכז המעגל מוצמד מחוג מסתובב שמתפקד כגורם המזל במשחק. המשחק
המובא כאן עוסק בתרגול נטיית הפועל בעבר, בהווה-עתיד ובציווי.
מניסיון העבר, התלמידים נהנים מאוד מהמשחק והתחרות ביניהם גורמת להם ללמוד את החומר היטב כדי לנצח. המנצח/הקבוצה המנצחת זוכה בבונוס במבדק על נטיית הפועל בעבר, עתיד וציווי.
לנוחיותכם צרפתי את הוראות המשחק, קלפי המשחק שתוכלו להדפיס ולהשתמש בהם ולוח המשחק (שרצוי להניחו על משטח קשיח שנקרא "קאפה").
הוראות משחק הרולטה
קלפי משחק הרולטה
לוח משחק הרולטה
איזה יופי . התמונות מגניבות
השבמחקמעולה. לקחתי
השבמחק