יום שבת, 12 במרץ 2016

מטלה 6 - מישחוק

שלום רב ,
רני רוצה לומר ששילוב אלמנט משחקי בשיעור "מרים" את קשב התלמידים בכיתה .
לאו דווקא צריך או חייב שיהיה אלמנט תיקשובי דוגמת המחשב וכיו"ב.
פעמים רבות הגעתי לכיתה שבה התחלתי שיעור ולא הייתה מוטיבציה ללמידה, מידת קשב ירודה, פטפוטים וכיו"ב.
 תמיד נשלף אצלי הכדור והתחיל להתרוצץ בכיתה .
היתרוונת של הכדור- קטן, נמצא בתיק, לא מפריע, תמיד ניתן לשימוש (ללא תלות במחשב או בחיבור לאינטרנט או בחיבור למערכת הבית ספרית החשמל ומה שלא יהיה ).
לא פעם הכנתי משחק במחשב ולא יכולתי להשתמש עקב תקלה במכשיר הברקו או המחשב או שנפל השרת של האינטרנט.
חבר לכל צרה - הכדור.
תירגול אוצר מילים
הפכים
תירגול המספרים
שאלה צריך לענות
המשוב שהתלמיד מקבל הוא שאם ענה נכון זורק את הכדור לחבר אחר.
האוריה בכיתה מתחממת בשניה והצחוק מתפרץ . בהחלט כייף בכיתה (אך לא לשכנים.)

עם הזמן התווסף המחשב לשיעורים שלנו .
ואכן אם אני רוצה להכין התרמה לנושא  ואו סיכום וחזרה - גם שם מכניסה משחק.
בטקסט שקראנו על המזרח התיכון  לאחר שהילדים עבדו וסיימנו לבדוק שעורי בית - תרגיל קהות מסכם רק אחרי ששיחקנו גם עם הכדור לבדוק אוצר מלים לרוחב כמו למשל - ערי בירה של מדינות המזרח התיוכן ....
שיחקנו KAHOOT  בנושא
https://create.kahoot.it/#quiz/722360a0-a0d5-43bc-9ba0-c36027990b41

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה