מטלה 4- ליאת אלדבאח
השאלה שהפניתי לחבריי בפייסבוק מפגש המורים לערבית " האם מורים קיימו סיור לימודי ביפו להעשרת הלמידה במגמת ערבית ? ומהן ההמלצות "
קיבלתי תשובות מגוונות שהיו כלליות : הומלצו מספר מדריכים וכן שילוב צפייה בהצגה בתאטרון העברי ערבי.
התשובות איפשרו לי לתכנן סיור מגוון ומעניין והקהילה סייעה לי בתכנון הסיור.
התשובות היו מקצועיות ושיתפו מניסיון אישי .
חשוב לציין כי יש יתרון מובהק לשימוש בחכמת ההמונים בלמידה בקבלת עצות מעשיות מנסיון האחרים.
גם בכיתה אני חושפת מיומנות זו בקרב תלמידיי שהרי שימוש בכלי זה מאפשר ייעול העבודה והשגת היעדים באופן מיטבי.
השאלה שהפניתי לחבריי בפייסבוק מפגש המורים לערבית " האם מורים קיימו סיור לימודי ביפו להעשרת הלמידה במגמת ערבית ? ומהן ההמלצות "
קיבלתי תשובות מגוונות שהיו כלליות : הומלצו מספר מדריכים וכן שילוב צפייה בהצגה בתאטרון העברי ערבי.
התשובות איפשרו לי לתכנן סיור מגוון ומעניין והקהילה סייעה לי בתכנון הסיור.
התשובות היו מקצועיות ושיתפו מניסיון אישי .
חשוב לציין כי יש יתרון מובהק לשימוש בחכמת ההמונים בלמידה בקבלת עצות מעשיות מנסיון האחרים.
גם בכיתה אני חושפת מיומנות זו בקרב תלמידיי שהרי שימוש בכלי זה מאפשר ייעול העבודה והשגת היעדים באופן מיטבי.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה