מטלה 5- ליאת אלדבאח
הכיתה ההפוכה
מטרת השיעור שהתלמידים ייחשפו בעצמם לצורת העתיד המג'זום כשלם ראשוני טרם הוראה משותפת
בכיתה לעידוד למידה עצמאית. בשיעור היינו בחדר מחשבים .
התלמידים התבקשו להיכנס לקישור המצורף , לצפות בכל המצגת פעמיים :
https://www.youtube.com/watch
?v=hwDO_1ZpZJE
בצפייה הראשונה לצפות בכל המצגת ללימוד.
בצפייה השנייה לצפות ולהשיב על השאלות המנחות לשיפור ההבנה של הנושא והעמקה .
1. ציין מהו הזמן הדקדוקי המופיע במצגת .
2. מתי משתמשים בזמן זה בערבית ? אחרי אלו מיליות ?ציינן .
3. מהם השינויים החלים בפועל בגופים השונים.
4. הבא משפט ובו דוגמה מהמצגת לשימוש בזמן זה .
לתלמידים ניתן זמן של כ30 דקות להכנת המשימה .
לאחר מכן התכנסנו למליאה והתייחסנו לתשובותיהם .
חשוב לציין כי הלמידה הייתה יעילה יותר והם הבינו את הנושא באופן מיטבי .
הכיתה ההפוכה
מטרת השיעור שהתלמידים ייחשפו בעצמם לצורת העתיד המג'זום כשלם ראשוני טרם הוראה משותפת
בכיתה לעידוד למידה עצמאית. בשיעור היינו בחדר מחשבים .
התלמידים התבקשו להיכנס לקישור המצורף , לצפות בכל המצגת פעמיים :
https://www.youtube.com/watch
?v=hwDO_1ZpZJE
בצפייה הראשונה לצפות בכל המצגת ללימוד.
בצפייה השנייה לצפות ולהשיב על השאלות המנחות לשיפור ההבנה של הנושא והעמקה .
1. ציין מהו הזמן הדקדוקי המופיע במצגת .
2. מתי משתמשים בזמן זה בערבית ? אחרי אלו מיליות ?ציינן .
3. מהם השינויים החלים בפועל בגופים השונים.
4. הבא משפט ובו דוגמה מהמצגת לשימוש בזמן זה .
לתלמידים ניתן זמן של כ30 דקות להכנת המשימה .
לאחר מכן התכנסנו למליאה והתייחסנו לתשובותיהם .
חשוב לציין כי הלמידה הייתה יעילה יותר והם הבינו את הנושא באופן מיטבי .
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה