יום שישי, 11 במרץ 2016

מטלה 5- ליאת אלדבאח
הכיתה ההפוכה

מטרת השיעור שהתלמידים ייחשפו בעצמם לצורת העתיד המג'זום  כשלם  ראשוני טרם  הוראה משותפת
בכיתה לעידוד למידה עצמאית. בשיעור היינו בחדר מחשבים .
התלמידים התבקשו להיכנס לקישור המצורף  , לצפות בכל המצגת פעמיים :
 https://www.youtube.com/watch                  
?v=hwDO_1ZpZJE
בצפייה הראשונה לצפות בכל המצגת ללימוד.
בצפייה השנייה לצפות ולהשיב על השאלות המנחות לשיפור ההבנה של הנושא והעמקה .
1. ציין מהו הזמן הדקדוקי המופיע במצגת .
2. מתי משתמשים בזמן זה בערבית ? אחרי אלו מיליות ?ציינן .
3. מהם השינויים החלים בפועל בגופים השונים.
4. הבא  משפט ובו דוגמה מהמצגת לשימוש בזמן זה .
לתלמידים ניתן זמן של כ30 דקות להכנת המשימה .
לאחר מכן התכנסנו למליאה והתייחסנו לתשובותיהם .
חשוב לציין כי הלמידה הייתה יעילה יותר והם הבינו את הנושא באופן מיטבי .


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה