מגישה:
רואן אבו סלאח 029984739
יחידה
מס' 5: כיתה הפוכה
כהקדמה
לטקסט "للفقراء مجانا- לעניים בחינם" שאני
מלמדת בכיתה י"א, בחרתי לפתוח בסרטון ששלחתי לתלמידיי, וביקשתי מהם לרשום על
הנושא שמופיע שם (השוואה בין העניים לעשירים). התלמידים צפו בסרטון וניסחו לעצמם
תשובות שהיו הבסיס לשיח בשיעור הבא. בעצם הסרטון היה פתיח לטקסט חדש שתכניו מתקשרים
ישירות לתוכן השיעור ואף מקדמים אותו מבחינת מחשבתית.
אני
חשה שהתלמידים בסוג משימות שכאלו מפיקים תועלת רבה ובכך הם מתכוננים לקראת הצפוי
להם בשיעור. אני מרגישה ששיעוריי מקבלים נפח ועושר בעקבות המשימות הבאת.
השאלה
המנחה שהצעתי: מה בסיס ההשוואה בסרטון? חוו
את דעתכם בעניין. כתבו כמה משפטים בערבית על עיקרון ההשוואה.
לצפיה בסרטון מצורף הקישור:
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה