יום שבת, 19 במרץ 2016

משחוק

 במסגרת הוראת הערבית המדוברת לבחינת הבגרות בעל"פ, אני נוהגת להשתמש בכלי המשחק. ישנן מספר דרכים בהן אני משתמשת: 1. לאחר הוראת נושא מסוים בכיתה אני מבקשת מהם להתחלק לזוגות, שלישיות או קבוצות קטנות. הם מתרגלים את אוצר המילים ועליהם להציג קטע כלשהו הכולל שיחה בשילוב מוזיקה מתאימה, תלבושות וכדומה...
2. לעיתים אני מבקשת מהם לצפות בשיעור מסוים בתוכנית "תעלם ותכלם" , לבחור ממנו אוצר מילים בסיסי ולהציג אותו גם כן בצורת הצגה של מספר ילדים בכיתה.
אין ספק שלמידה דרך משחק מקבלת גוון שונה, תורמת לאוירה אחרת בכיתה, מהווה סוג שיעור שונה, מהנה יותר ולעיתים גם מועיל יותר. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה