יום שני, 7 במרץ 2016

יחידה מס. 6 - "משחוק"


למשימת הערכה חלופית בשכבה ט' לרבעון ג' בחרנו ביישומון FLIPQUIZ ליצירת משחק לימודי בצוותים.


המשימה המירה למידה מאומצת למבחן, בפעילות מהנה.  מהיותה צוותית,  התאימה למגוון סוגי תלמידים :


 תחרותיים, חברתיים, חוקרים  וכד'... אתגרה יצירתיות  ברמות קושי מדורגות  ובשלבים. 


בעת ההפעלה, תעניק משוב מיידי לפעילות  כל שחקן.


תמונת התלמידים המכונסים  בחבורות ומרוכזים בדיונים סביב  בניית המשימה   הפעימה אורחים לרגע  


שרגילים  לדפוס התנהגות  שונה לחלוטין בשיעורים השגרתיים.


אני מצרפת את דף המשימה,  ובהמשך אצרף קישור  למשחק  כדוגמא.


לאחר ההגשה, יפעילו הצוותים  את המשחקים בכיתה.


דף העבודה

יצירת משחק לימודי
בסגנון שעשועון הטלוויזיה קח סיכון / ג'פרדי
באמצעות אפליקציית FlipQuiz
מטלה להערכה חלופית - בצוותים

המשימה
  1. יצירת משחק שאלות ותשובות לפי נושאי הלימוד ורמות קושי.
  2. בניית 6 קטגוריות לפי הנושאים הבאים: אוצר מילים/ארצות ובירות במזה"ת, משפטים/פתגמים, נטיית הפעל, ערך היתרון, מושגים, ערבית מדוברת.
  3. מתן שם למשחק, שילוב תמונות, סרטונים ותזמון השאלות.
  4. כל חבר/ה בצוות  אחראי/ת  לבניית 2 קטגוריות ולבדיקת 2 קטגוריות אחרות.
  5. נושאי הלימוד  - מתוך אלערבייה ב', על קצה הלשון, שירים, עיתונות.
  6. שיתוף המשחק, הגשת  תיקיית הצוות  והפעלת המשחק בכיתה.
מקלדת ערבית       http://www.arabic-keyboard.org
מועד הגשה - 10.3.16   
יש להגיש את דף המשימה, השאלות והתשובות ,קישור למשחק, דף ההנמקה והמחוון, 
     בתיקייה רכה.
עבודה פורייה  ויצירתית, גלילה  جليله





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה