יום שלישי, 1 במרץ 2016

מישימה 6,מישחוק, מיכל אפוטה

משימה 6, מישחוק, מיכל אפוטה.

משחוק:
שילוב אלמנטים משחקיים לאלמנטים שאינם משחקים.
תרומת מאפייני המישחוק למטרות לימודיות של הפעלות שאני מציעה:
*יצירת כיף בלמידה
*ניצחון
*חלוקה עם האחר
*הכרה שיכירו בו
*תחושת שליטה ומומחיות-בפועל, בזיהוי אותיות, בתרגום אוצר מילים
*מתן תגמול מיידי- באמצעות משוב
*התקדמות לימודית
 חידון באמצעות power point    https://www.youtube.com/watch?v=jQmrwok17xE

·         משחק –אל תפיל את המיליון מאת אסתי ליטמןkhynihttp://cms.education.gov.il/EducationCMS/Units/Mazkirut_Pedagogit/ArabSafa/ChomryLemida/SirtoneimMatzagotKlali.htm
·         משחקים מצויינים בקאהות
·         https://quizlet.com/113606552/flashcards  משחק של תרגום צירופים מהאתר המקסים של הדסה טלי
·         משחק הזיכרון בפועל בעבר –מופיע ביוטיוב. ממליצה על החומרים המדהימים של נירית ע'. תרגילים המצגים תכנים מוגדרים בערבית המלווים בפסי קול מרהיבים ומקסימים המובילים את המוטיבציה בשיעור למקום אחר. ממליצה לא להשמיע מהתחלה את המוזיקה. להתרכז במישחוק ובפעם השנייה להשמיע את המוזיקה. משחק זה הוא 12.18 דקות. יכול להוות יחדת סיכום לסיום נושא הפועל בעבר כיתה ח'

*משחוקים נוספים מקסימים המהווים לעזר עבורי בהוראה שייכים לאופק חדש –ילקוט דיגיטאלי. יש ברשותי את הסיסמה כמורה. אני בוחרת  את הערך ערבית.. ושם מופיעים משחוקים רבים המיועדים לחט"ב על זיהוי אותיות. תרגום מילים והבנת הנקרא.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה